O Nas

MISJA

Wszystko co jest dla nas ważne – to nasi klienci.

Sukces przez edukację!

Tylko klienci, którzy rozumieją produkt będą go kupować i będą go sprzedawać. Jedną z najważniejszych podstaw naszych działań biznesowych jest filozofia naszej firmy: edukacja jest drogą do sukcesu, sprzedajemy tylko to co rozumiemy i co byśmy sami kupowali.

Sukces można zaplanować!

Ciągle rozwijamy naszą ofertę w oparciu o potrzeby klientów, ciągłą obserwację rynku, a także wyniki badań. Szukamy nowych, innowacyjnych produktów, aby dostarczać już dziś naszym klientom najlepsze rozwiązania na jutro, kreatywne, innowacyjne i zapewniające sukces ekonomiczny.

Sami rygorystycznie sprawdzamy i przygotowujemy do sprzedaży każdy produkt. Podejmujemy decyzje handlowe po wnikliwej analizie i wdrażamy je konsekwentnie. Najważniejsze – cel naszych działań musi być dla naszych klientów. Poprzez edukację koncentrujemy się z klientem na ważnych i podstawowych danych produktu, wyjaśniamy ważne tematy i sprawiamy, że wyniki są dla niego przejrzyste i rzetelnie przygotowane biznesowo.

WIZJA

Nieprzerwanie pracujemy nad innowacyjnymi, wydajnymi i przyjaznymi dla środowiska produktami – z korzyścią dla naszych klientów, naszych partnerów i dla nas samych.

Wspólne cele osiągamy poprzez zachowanie ciągłości działań usprawniających procesy biznesowe, zachowując przy tym poufność, integralność, odpowiedzialność i bezpieczeństwo wszelkich kontaktów handlowych.

Sprzedajemy nasze produkty z pasją i dążymy do zysków, ale nie za wszelką cenę. Reprezentujemy te same wartości i wierzymy we wspólny cel. W rezultacie tworzymy jasny obraz marki na rynku i wzmacniamy postrzeganie naszych produktów.

Poprzez kwalifikacje i kompetencje naszych pracowników oraz dbałość o infrastrukturę biznesową zapewniamy świadczenie wysokiej jakości usług i efektywność naszych procesów handlowych. Pozostajemy zawsze wiarygodnym, profesjonalnym i rzetelnym partnerem biznesowym stawiającym najwyższy priorytet na potrzeby klientów i partnerów handlowych. Postrzegamy nasze odmienne kultury biznesowe jako okazję do uczenia się od siebie nawzajem i wzrastania razem z pełnym poszanowaniem obustronnych interesów.

Zapraszamy do współpracy.

HISTORIA

1993 – powstaje firma Prospector zajmująca się produkcją oraz dystrybucją własnych certyfikowanych peruk i produktów medycznych w sklepach medycznych oraz szpitalach.
1995 – rozpoczęcie produkcji główek treningowych do celów szkoleniowych na rynku fryzjerskim.
1998 – Prospector rozpoczyna dystrybucję peruk i produktów medycznych firmy Aderans Germany na rynku medycznym.
2003 – powstaje Alcina Cosmetic Polska, która wprowadza kosmetyki zabiegowe do pielęgnacji włosów i skóry marki Alcina Professional na rynek beauty.
2004 – wprowadzenie do sprzedaży w aptekach i drogeriach produktów Alpecin oraz Plantur 39, dermo kosmetyków marki Alcina i suplementów diety z sektora beauty.
2008 – dla wsparcia procesów handlowych powstają marki edukacyjne Schoolline i Eductum.
2012 – powstaje firma Profesjonalne Programy Edukacyjne – materiał i programy szkoleniowe Pivot Point International dla rynku beauty.
2013 – powstaje Ecosalon i rozpoczynamy dystrybucje produktów ekologicznych Dr. Bronner na rynku masowym.
2015 – wprowadzenie marki Zao organic make up na rynek beauty i ekoaptek.
2016 – wprowadzenie kosmetyków organicznych Philip Martin’s na rynek Wellness & Spa.
2018 – wprowadzenie linii produktów konopnych BE HEMP na rynek farmaceutyczny i beauty.
2019 – wprowadzenie na rynek produktów Hanf&Natur, Hemp4Help i kosmetyków naturalnych Naif.

0 Oglądniętych filmów na YT
0 Godzin spędzonych na FB i Insta
0 Wypitych kaw z nudów
0 Zużuytej energi na doładowanie komórek

OPINIE KONTRAHENTÓW

  • "Współpracujemy z firmą Prospector Beauty Group od wielu lat. Cenimy wysoką jakość oferowanych produktów, szybkość i skuteczność w realizacji zamówień."
    Marcin Stawrowski, Właściciel
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview