1993 – powstaje firma Prospector zajmująca się produkcją oraz dystrybucją własnych certyfikowanych peruk i produktów medycznych w sklepach medycznych oraz szpitalach.
1995 – rozpoczęcie produkcji główek treningowych do celów szkoleniowych na rynku fryzjerskim.
1998 – Prospector rozpoczyna dystrybucję peruk i produktów medycznych firmy Aderans Germany na rynku medycznym.
2003 – powstaje Alcina Cosmetic Polska, która wprowadza kosmetyki zabiegowe do pielęgnacji włosów i skóry marki Alcina Professional na rynek beauty.
2004 – wprowadzenie do sprzedaży w aptekach i drogeriach produktów Alpecin oraz Plantur 39, dermo kosmetyków marki Alcina i suplementów diety z sektora beauty.
2008 – dla wsparcia procesów handlowych powstają marki edukacyjne Schoolline i Eductum.
2012 – powstaje firma Profesjonalne Programy Edukacyjne – materiał i programy szkoleniowe Pivot Point International dla rynku beauty.
2013 – powstaje Ecosalon i rozpoczynamy dystrybucje produktów ekologicznych Dr. Bronner na rynku masowym.
2015 – wprowadzenie marki Zao organic make up na rynek beauty i ekoaptek.
2016 – wprowadzenie kosmetyków organicznych Philip Martin’s na rynek Wellness & Spa.
2018 – wprowadzenie linii produktów konopnych BE HEMP na rynek farmaceutyczny i beauty.
2019 – wprowadzenie na rynek produktów Hanf&Natur, Hemp4Help i kosmetyków naturalnych Naif.